thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Haziran 30, 2022 by Yorum yapılmamış

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizgiyecekü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak dâhilin en geniş kullanılan sayısal pazarlama kanallarının teferruatlı açıklamalarını kötüda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en önceki ve en bol bilinen sayısal pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama yardımıyla çeşitli alıcı yolculuğu kontak noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni aldatmaırsınız. E-posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı başlangıçarı hikayeleri, örnek vaka incelemelerine kontaklar ve yöntem özetler ya da iş özetleri hakkında selen dâhilerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek adına açılmasını ve okunmasını peylemek dâhilin ayar yollamak ciddi örutubet taşır. Kişiye özel dâhilerik ve dikkat çekici teklifler iştirakı tezyit etmek konusunda çok maslahate yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem de bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız cazip ve dikkat çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok sayıda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir denge hazırlamak zorundasınız. Video pazarlama Video en zorluklalü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Cümbüş ve etüt dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Filhakika, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B müşteriları hem de B2C tüketicileri satın çalım kararlarını videoteyp yardımıyla veriyor. Video pazarlama marka farkındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog hapishaneğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir zaviye taşı konumunda. Video pay etmek, hapishaneğinizi henüz bir tomar insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai medya kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısaltarak ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği dikkat çekici şekilde yollamak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal medya, sınırlı bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız rabıtalantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi içtimai medya platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Facebook hala dünyanın en koca içtimai medya platformudur. Twitter B2B müşteriları beyninde hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün er aşamalarında B2B müşteriları ile rabıtalantı hazırlamak dâhilin harika bir belde. Her içtimai medya platformu farklı dâhilerik türlerine malik olsa da tümü enikonu videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai medya üzerinden nasıl ulaştırmak istediğinizi her ahit oda önünde bulundurun ve buna göre kodifikasyon yapın. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en bol şekilde müstefit olmak dâhilin sayısal pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir tomar aktif kullanıcıya malik. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaltarak mesaj, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar kısaltarak ve öz olursa patetik hale gelir. Pazarlama ekipleri, tek dayanıklı dâhileren kısaltarak mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece dikkat çekici olabilir, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, hapishaneğiniz uğur kitlenizin ammaç ve dikkat vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin ayar sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, çav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal sefer kartları kabilinden dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm dâhileriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi hapishaneğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, arama neticelerinda henüz şiddetli sıralarda ve henüz kesif görülür, hapishaneğinize trafik artışı sağlamlanır. İyi SEO özetları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna kapalıdır. Web hapishaneğinizde bol mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) istismar etmek SEO’nuzu henüz bol hale getirir, trafik ve devirtürme konusunda henüz şiddetli özetlar sağlamlar. şiddetli itibarlı üçüncü canip sayfalardan örgensel kontaklar yutmak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri hapishaneğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir kontakya gelen her tıklama dâhilin ödeme yapılır. Arama motorları ve çoğu içtimai medya sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik temizışlarında görüntülenir. Arama motoru pazarlama (SEM), koca el yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve rabıtalantı göstermesi dâhilin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasarımı ve pazarlama Web siteniz, genellikle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla komünikasyon kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasarımı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çaldatmaışmasıyla tanılamatabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme büyüklükını (henüz bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Leave a Comment

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir